نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون باند فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • آزمون علیت تودا و یاماموتو فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • آموزش­عالی سناریونگاری آینده آموزش‌عالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
  • آینده­پژوهی سناریونگاری آینده آموزش‌عالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]

ا

  • ابزارهای سیاستی بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]
  • اخلاق فناوری جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
  • اخلاق گفتمانی ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • ایران فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • ایرانی پیشرفت تحلیل بخش علم و فناوری لایحه الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت با توجه به اقتضائات اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • ارزیابی فناوری طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • ارزشگذاری ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
  • ارزش های اخلاقی ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • ارزش های جهان روا ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • ارزش های عمل گرایانه ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • استقلال دانشگاهی تحلیل محتوای برنامه‌های توسعه آموزش‌عالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
  • اقتصاد ملی کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
  • اقتضائات اسلامی پیشرفت؛ علم و فناوری؛ علم دینی؛ لایحه الگوی اسلامی تحلیل بخش علم و فناوری لایحه الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت با توجه به اقتضائات اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
  • اقتضائات بومی ویژگی‌های اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
  • الگوی رشد توانمندی بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
  • امر موقت "امر موقت" و توسعه هویت حرفه‌ای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
  • انتقال بین­ سازمانی دانش مدل مفهومی انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
  • اهداف سیاستی بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]

ب

  • باوردارندگان علم نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
  • بی­تفاوت­ها به علم نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]

پ

  • پژوهش آمیخته بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خرده‌نظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشم‌انداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]

ت

  • تبادلات علمی ارائه یک معماری سرویس‌گرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
  • تجهیزات الکترونیک بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
  • تحقیق در عملیات ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • تحقیق و توسعه تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعه‌یافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • تحلیل تشخیصی سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
  • تحلیل عاملی تأییدی ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
  • تحلیل محتوا بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای برنامه‌های توسعه آموزش‌عالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
  • تصمیمات سیاستی ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • توانمندی فناورانه بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
  • توسعه قابلیت­های سازمانی مدل مفهومی انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
  • تولیدات علمی ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]

ج

  • جامعه­شناسی علم رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • جبرباوری فناورانه جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]

ح

  • حکمرانی تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعه‌یافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • حمایت‌گران علم و ناباوران به علم نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
  • حوزه های علمی ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]

خ

  • خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خرده‌نظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشم‌انداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]

د

  • دانشجویان دکتری "امر موقت" و توسعه هویت حرفه‌ای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
  • دانش مدیریت پروژه مدل مفهومی انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
  • دیدگاه اسلام ویژگی‌های اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
  • دوران پسا تحریم فناوری در دوران پسا تحریم [دوره 8، شماره 3، 1394]
  • دوستداران علم نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]

ذ

  • ذینفعان آموزش عالی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خرده‌نظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشم‌انداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]

ر

  • رتبه بندی ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
  • رشته های علمی ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
  • روش پنل پویا تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعه‌یافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • رویکرد تلفیقی رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]

ز

  • زنجیره تأمین فناوری طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]

س

  • سازه‎باوری اجتماعی جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
  • سیاستگذاری شناسایی راه‌کارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
  • سیاستگذاری آموزش عالی بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خرده‌نظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشم‌انداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
  • سناریوهای بدیل سناریونگاری آینده آموزش‌عالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
  • سنجش توان نوآوری ملی ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
  • سنخ­شناسی مهاجرت رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • سند چشم انداز 1404 بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خرده‌نظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشم‌انداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]

ش

  • شاخص تأثیر سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
  • شاخص های ارزیابی پژوهش ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
  • شاخص همکاری سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
  • شرکت های دانش بنیان بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]

ص

  • صنعت خودروسازی ایران طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • صنعت موسیقی شناسایی راه‌کارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
  • صنعت نفت ایران مدل مفهومی انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]

ع

  • عدم‌قطعیت سناریونگاری آینده آموزش‌عالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
  • علم الکترونیکی ارائه یک معماری سرویس‌گرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
  • علم جمعی ارائه یک معماری سرویس‌گرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
  • علم‌سنجی سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
  • علم و فناوری رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]

ف

  • فرار مغزها رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
  • فرهنگ شناسایی راه‌کارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
  • فناوری فناوری در دوران پسا تحریم [دوره 8، شماره 3، 1394]
  • فناوری کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانش‌بنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
  • فناوری جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
  • فناوری اطلاعات سناریونگاری آینده آموزش‌عالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • فهم عامه از علم نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]

ق

  • قیاس محتمل "امر موقت" و توسعه هویت حرفه‌ای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]

ک

  • کارکردهای استقلال دانشگاهی تحلیل محتوای برنامه‌های توسعه آموزش‌عالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
  • کارویژه کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانش‌بنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
  • کاستی‌های مدل‌های رایج ویژگی‌های اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
  • کشورهای توسعه‌یافته تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعه‌یافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • کشورهای در حال توسعه تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعه‌یافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
  • کیفیت کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
  • کنسرسیوم­های بین­ المللی مدل مفهومی انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیوم‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]

گ

  • گروه نگرشی نگرش‌های عامه به علم ‌و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
  • گروه های فناوری هموسته طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]

ل

  • لایحه حمایت در باب لایحه حمایت از مالکیت صنعتی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 1-3]

م

  • ماتریس بسط یافته ارزیابی فناوری طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • مالکیت صنعتی در باب لایحه حمایت از مالکیت صنعتی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 1-3]
  • مدیریت دانش در سطح ملی طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
  • مدلسازی تفسیری ساختاری طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
  • مدل نوآوری ویژگی‌های اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
  • مدل­های حکمرانی آموزش‌عالی تحلیل محتوای برنامه‌های توسعه آموزش‌عالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
  • مهاجرت نخبگان رهیافت تلفیقی جامعه‌شناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]

ن

  • نابرابری درآمد فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
  • نرخ رشد کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
  • نرمال سازی ارزش‬گذاری شاخص‌های ارزیابی پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
  • نظام رتبه‌بندی لیدن سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
  • نظام ملی نوآوری کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانش‌بنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
  • نظام ملی نوآوری ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
  • نظام نوآوری شناسایی راه‌کارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
  • نظریه سازی داده بنیاد طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
  • نظریه سیستم­ها تحلیل محتوای برنامه‌های توسعه آموزش‌عالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
  • نظریه مبنایی "امر موقت" و توسعه هویت حرفه‌ای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
  • نقد. دانشگاههای کنونی نقدی بر دانشگاههای کنونی [دوره 8، شماره 1، 1394]
  • نوآوری کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانش‌بنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]

و

  • واحد فناوری راهبردی محصول طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
  • واسطه های نوآوری کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانش‌بنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]

ه

  • همکاری علمی ارائه یک معماری سرویس‌گرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
  • هویت شناسایی راه‌کارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
  • هویت حرفه­ای "امر موقت" و توسعه هویت حرفه‌ای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]